Ksiegowość
Oferta dla firm obejmuje:
- sporządzanie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ksiąg handlowych,
- ewidencja przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych,
- ewidencja rejestrów dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT,
- prowadzenie ksiąg handlowych,
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych,
- przygotowywanie oraz uaktualnianie zakładowego planu kont,
- pomoc przy sporządzaniu polityki rachunkowości,
- sporządzanie oraz analiza sprawozdania finansowego,
- sporządzanie deklaracji z tytułu podatku dochodowego,
- sporządzanie deklaracji do GUS,
- sporządzanie dokumentów związanych z rozpoczynaniem działalności,
- likwidacja działalności – sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.